Kvällsfunderingar Och Veronica Maggio


Jag älskar min Madelene så mycket att jag nästan spricker så kände att jag var tvungen att slänga in en gammal och snygg bild på oss. Vi var tuffa när vi var små, så tuffa att vi dansade när vi skulle få tacos, nördade lunarstorm, lekte i skogen, käkade spaghetti och köttfärssås, tog fula bilder m.m. Listan kan göras lång alltså! Madelene var en jävel på att skrämmas också, ett tag skrämde hon mig så mycket att vi inte fick vara med varandra på ett tag. Tror jag var lite lättskrämd också.. Hur som helst så är vi lika tuffa idag, så tuffa att vi ska göra massa roligt i sommar! Så tuffa att det är våra hemligheter, nu blev ni nyfikna va? Jag vet i alla fall två som blev nyfikna.

Över till någonting annat då. Jag lyssnar på Veronica Maggio, käkar choklad, dricker äcklig sprite utan kolsyra och fryser. Orkar inte gå och stänga fönstret så jag antar att jag får skylla mig själv. Annars då? Jag får söta sms från en ännu sötare människa, spricker lite av glädje så jodå. Förutom det är det en knepig människa som bor i New York som skriver till mig på MSN. Kände att ni behövde veta det. Vi pratade lite förut, fast bara lite smått, tills dess att David ringde och skällde ut mig och sa att jag inte fick prata med honom. Jag blockade honom men av någon knepig anledning kände min dator för att blocka upp honom utan min tillåtelse så jag fick ett ''hej'' av honom förut. Nu skriver han mest frågetecken och jag skrattar lite smått och skickar tillbaka. Har för mycket tankar i huvudet, godnatt!

Kommentarer
Postat av: spöket laban

haha gullunge! jag älskar dig med :) och ja, vi ska ha så jääääkla kul :D<3

2011-05-29 @ 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0