Extra Allting

Lyssnar på Winnerbäck och mår lite extra bra och blir lite extra snäll. Slänger upp gamla och fräscha bilder på mig, mest för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla på domma bilderna och bli arg på mig själv för att jag visat dom. Haha shit

2009 någon gång då jag nyss kommit hem från Egypten

Haha när fan togs denna bilden? Blond var jag ju i alla fall så det var ett tag sen.

Crazy day med min älskade. Grädde på näsan var våran grej den kvällen

Någon gång då jag gjort bruna slingor i mitt hår. Gillar galgen(?) i bakgrunden

Blond tjej i Skåne

Knasdag med maskLinn

Knasdag med Madde och Maja i Trollhättan

Tuff tjej med blomma i håret typ

Osv

Lila

Haha stor bild

Nä nu orkar jag inte mer, får fortsätta någon annan dag!

Kommentarer
Postat av: sara

hej ebba!



btw jag och hanna var också med den dagen

på den bilden när du har grädde på näsan,

det var samma dag som råttan du vet x)

2011-05-29 @ 19:39:29
Postat av: Alex :)

otroligt söt är du !<3

2011-05-29 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0