2 maj

Vaknade upp döförkyld även idag men gick till skolan ändå. Hur det gick är ju en annan grej. Stoppade i mig halstabletter och alvedon med jämna mellanrum men var aldrig helt okej ändå. Sista lektionen var jag arg men som tur var så vart det bara jag och tre till i klassrummet så det gick inte ut över så många. Elin var en av dom och hon vet ju hur jag är så hon förstod hur allting låg till och sa ingenting för hon visste att det skulle bli värre då. Haha min fina tjej! Hon vet precis hur hon ska lugna mig också så redan när vi lämnade skolan var jag på bättre humör och vi gick och köpte choklad. Sedan knallade vi hem till henne och jag låg mest i hennes säng och tyckte synd om mig själv medans hon pluggade. Sedan stoppade vi i oss mat och tårta från igår med Ida och sedan spelade vi Wii tills dess att Filippa och Robin kom.

Nu ska jag försöka sätta igång med SO:n så den blir klar någon gång. Ska skriva någonting om hur jag påverkan miljön osv och jag får ännu ondare i huvudet av att bara tänka på det. Sedan ska jag göra mig en kopp te och sätta på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0