tv.nu

Det värsta med tisdagar är att Cougar Town och Ghost Whisperer krockar. Jag får alltid lite smått panik när jag tänker på det. Galet, men sant. Jag menar, hur stor är chansen? Någon borde göra så att något av programen började när det andra var slut. Så slipper jag dö lite varje tisdag. Går med beslutsångest varje tisdag haha.. Cougar town eller Ghost whisperer? Egentligen går det inte att välja, men det brukar sluta med Cougar Town. Halva jag blir besviken och halva jag blir glad. Inte det minsta glad när de gäller detta. Suck

..Mycket man ser.
21:00 House
22:00 Ghost whisperer
22:00 Cougar town
(gw och ct är märkta med rött eftersom det är de själva saken handlar om, varför svart är märkt med svart har jag ingen bra förklarning till.. kanske för att jag helt enkelt ska kolla på det)
Min hjärna säger åt mig att sluta tjöta nu så jag ska ta och göra det.

Kommentarer
Postat av: spöket laban

då kollar man det ena programet i repris, som går på söndagar? ;)<3

2011-03-10 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0