Sleep tight


''What doesn't kill you, makes you stronger''
Efter en mysig kväll med min älskade bästavän ska jag nu ta mig en snabbdusch och sedan ska vi krypa ner i sängen och sova. Det är skönt att ha Hanna här om nätterna, eftersom att hon är lika rädd för demoner som jag är. Så vi brukar ligga där och skrämma upp varandra och försöka trösta varandra om vartannat. Det är mysigt att ha en bästavän som ganska ofta sover här, vilket Hanna faktiskt börjat göra.
Kommer bli en stressig morgon eftersom vi förmodligen kommer snooza i ungefär en timma och sedan ha panik till skolan, så vi hörs i morgon eftermiddag. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: spöket laban

tror inte det är lika trevligt för mig och sara att ni jämt är själva och ska sova över. mig kan du aldrig sova över med om det är skola dagen efter.

2011-03-17 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0