Must be dreamin'

Vaknade upp i en alldeles för kall och hård säng med bara 2 kuddar. Kändes hemskt, allting var kallt och tomt. Har fortfarande inte hittat den 3:e kudden.. skit alltså.
Så vad har jag gjort idag då? Tillbringade hela morgonen i min säng med en massa gamla modetidningar. Kröp ihop under täcket och fantiserade om en helt ny garderob. Resten av dagen har jag suttit på en stol med en bebismössa på huvudet. Någon som kan gissa varför? Haha :P
Sitter just nu med färg i håret och efter jag har sköljt ur det ska jag skynda mig som fan för att hinna till träningen. Har lite smått ångest för att jag inte ens har kollat åt läxböckerna som jag slängt in i ett hörn. Får ta tag i det efter träningen. Bra bloggpaus jag har. Måste skriva för att fördriva tiden.
Nu ska jag kika vidare i mina underbara tidningar♥

Bjuder på en gammal smått knasig bild. Har ingen aning när den togs. Någon gång precis innan eller efter jul skulle jag tro. Egentligen spelar det väll ingen roll så nu ska jag sluta jiddra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0