I do believe in magic


''I wish I could hate you, it would hurt less.''
Efter skolan satt jag, Sara och Malin på bibiloteket i ungefär 2 timmar. Sedan gick jag och Malin hem till mig och sedan gick vi till bussen som tog oss till Göta och hem till Malin. Sedan tog vi bussen till stallet där vi red och hade de mysigt. Kom hem för ungefär 45 minuter sen och snart ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon. Får inte försova mig på hela veckan eftersom jag har fått Alex till att gå upp tidigare varje dag för att komma och möta mig. I morse hade han nästan hunnit släpa sig hela vägen hem till mig innan jag mötte honom, och han såg så trött ut så jag tyckte synd om honom haha. Jag har fina vänner. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0