Flashback | Part 1


(Orka att bilden är sne..) Sov i husvagn med Maddison innan Dagen med stort D. Vi låg halva natten och ruffsade håret så som Johan gjort på en video ;)

Dagen med stort D som vi väntat på så länge. Vi blev anfallna av måsar och satt i ungefär 10 timmar utan varken mat eller dricka och väntade. Men det var de värt, varje minut. Johan & Henrik Palm på Liseberg. Vi var så lyckliga den dagen. Till och med när vi ramlade över trappor och in i blomkrukor. Allt för Johan, no matter what vi skulle fram.

Jag och Maddison hade en tid då vi alltid gick hem till mig och gjorde våra specialmackor. Dom var äckligt goda och vi var glada.

Vi färgade håret svart/brunt. Sedan stekte vi omkring på edet och var allmänt tuffa

Islatte-times

Låg i 3-4 timmar på Ström och väntade på Kim. Tur att vi har sån rolig humor att vi kunde underhålla oss under tiden :)

Every day

Fredagarna på cafét med tjejerna var en perfekt start på helgen

Jag och Sara hade trevligt på gungan i väntan på Allendes

Crazy night med Hanna

My other half

6:an! Hahahaha crazy days

Suddig bild från Edetnatta. Andreas och Tommi visar sina dansmoves medans jag och Maddison skrattar. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0