Best Love Song

Äntligen är mitt rum nästan klart! Fattas bara lite småsaker :) Har slitit med golvet hela dagen och nu är det äntligen klart. Väntar med att visa bilder tills det är klart till 100% (när det nu blir).
I morgon blir det sommartid vilket resulterar i att jag får gå upp ännu tidigare. Ska och spela match och är riktigt taggad. Efter det ska vi förmodligen till IKEA för att köpa en ny garderob och ska även kolla på lite andra småsaker till rummet :D
Nu är det tydligen Earth Hour så jag ska stänga av min dator och gå ner och mysa med Bendji och tjöta med min fina familj (Ullrika inräknad). Tänkte göra ett skoj inlägg senare i kväll, så håll ut tills dess! Skämt å sido, men ett skoj inlägg blir det! Nu ska jag sluta babbla och ta tummarna ur röven ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0