21st century girl


''...a soul and a heaven must exist because good people aren't rewarded enough on earth.'' -Robert Pattinson
Jag har fina vänner som förgyller mina dagar. Sara och jag satt i någon timma på Riviera med våra pizzor. Eller kycklingtallrik i Saras fall. Vi är så sällan ensamma så det var skönt att kunna prata med henne ostört. Sedan tog vi oss en promenad mot träningen och hejade lite fort på tjejerna + pappa, och sedan vidare mot lagret för att köpa lite godis och sedan vidare hem till henne. Efter många om och men tog vi oss ännu en promenad hem till Hanna och drog med oss henne hem till Sara. Hade en mycket fin kväll med mina tjejer. Sitter just nu i ett mörkt rum och ska strax krypa ner i sängen. Är så fruktansvärt trött så i helgen ska jag försöka ta igen all sömn jag missat i veckan. Kommer väll gå sådär känner jag.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag älskar dig mina fina vän! Glöm aldrig det <3<3<3

2011-03-18 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0