Reminds Me Of You

Min syster har gjort fyra feta inlägg om Turkiet med massor av snygg-snygga bilder. Är ni riktigt tuffa går ni in och chekar in dom. Just sayin'! www.annaalouise.blogg.se :)

Över till någonting helt annat. Jag som skulle städa försökte dra ut på det hela genom att bara sitta kvar här. Efter en stund kom Elin och fick igång mig och det gick snabbare när hon hjälpte mig. Min lille Piggelin som alltid är räddaren i nöden haha. Kändes lite jobbigt att säga hejdå sen eftersom jag först varit borta en vecka och så hann vi bara träffas i nån timma innan hon gick hem till sig för att packa det sista och i morgon åka till Öland. Hemskt.
Nu när allt är städat och jag är färdigfixad har jag belönat mig med ett glas cola och försöker smida planer inför min födelsedag. Går sådär. Nu hade jag tänkt att ta kort på allt jag köpt i Turkiet (eller inte allt, för lite ligger i tvätten hehe) så har ni tur hamnar det här sen! Allt hänger på om jag orkar lägga in det, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0