One Less Lonely Girl


''Music is my escape from all the bullshit in life.''
Hur go träning som helst och det var så skönt att ha full koncentration på fotbollen. Slapp tänka helt och hållet, ibland försökte demonrösterna tränga sig in i mitt huvud men icke sa nicke. Fotboll är bra. Man slipper tänka, man bara är. Annars då? Sitter och käkar kvällsmat som består av flingor och lyssnar på Justin Bieber. Eeeh.. vad fan hände lixom? Jag som knappt äter flingor längre blev helt plötsligt skitsugen och jag som aldrig lyssnar på Justin Bieber sitter och lyssnar igenom alla låtar som jag älskade förr. Antingen har jag slått i huvudet eller så spelar livet mig ett spratt. Jaja, jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0