Första Sommardagen


''Promise I'll be kind, but I won't stop until that boy is mine.''
Hemkunskapen gick snabbt då jag och Klangh bara frostade av frysen och tvättade rent kylen, resten av tiden tillbringade vi mest i bildsalen. SO:n gick fort och fysiken var inställd så jag och Klanghen gick hem till henne där vi käkade pizza och sedan gick vi tillbaka till skolan för dagens sista lektion vilket var b-språk. Vi fick reda på våra provresultat där jag fick G och sedan fick vi göra en oförberedd läsförståelse. Gick ju helt okej så jodå. Sitter just nu i sängen och låter Winnerbäcks underbara röst fylla mitt rum. Vid fyra någon gång kommer Hanna hit så tills dess ska jag kolla på OC. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

hej ebba

vad ska du och hanna göra då?

2011-06-01 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0