Every Teardrop Is A Waterfall

Har nyss kommit hem från en mycket trevlig eftermiddag/kväll i Trollhättan! Så jäkla mysigt att sitta på altanen i kvällssolen med personer man älskar. Jag, Marcus och Anna spelade fotboll och sedan var vi även i hagen och matade hästarna. Så söta! När Anna tröttnade hakade Niclas på så jag och dom små trollen stod där och klappade och mös med dom fina. Så mysigt! Anna tog lite bilder så jag ska gå in till henne nu och tjata på henne så hon lägger in bilderna på sin dator så jag sedan kan slänga upp dom här. Ska alldeles strax gå och lägga mig i sängen och kolla OC innan jag somnar. Ska upp tidigt i morgon för att åka till Trollhättan för lite jobb. Kommer bli en bra sommar då jag planerat in jobb både här och där så nu jävlar! Money money money!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0