Du Får Mig Känna Så Här, Du Tar Mig Till En Ny Värld


Gammal och lagom söt bild på Klanghen och mig ;)
Jag, Hanna, Klangh & Elin bestämde oss för att cykla till Gunnarsvattnet trots att regnet hängde i luften. Halvvägs framme hände det lite grejer så vi vart fyra sura tjejer som var tvungna att bege oss hemåt igen. Kom hem och gick runt och slöade i mina mjukisbyxor och sedan åkte jag, mamma, Ullrika & Julia till Torp. Fick med mig en skitsnygg långklänning som jag ska ha på skolavslutningen. Är fullkomligt kär i den så jodå! Sitter nu och pratar planer med min kära syssling som förmodligen kommer till Trollhättan i sommar. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej Ebba

2011-06-10 @ 14:42:58
URL: http://annaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0