29 juni 2011

Mitt huvud har hållt på att sprängas sedan dagen innan min födelsedag. Den släpper inte hur mycket vatten jag än dricker eller hur mycket tabletter jag än trycker i mig. Känner mig som en zombie ungefär. Blir inte så mycket bättre av allt oväsen utanför som tränger in genom väggarna. Dör vilken sekund som helst. Har nyss vaknat till liv och hela dagen ska jag springa runt och städa och tvätta för att tjäna lite pengar. Känns faktiskt helt okej ändå.
Anledningen till att min blogg är så jävla tråkig? Mitt liv är tråkigt. Och jag orkar inte göra så mycket åt saken faktiskt. Om ca en vecka åker jag och bästavän till Stockholm. Känns bra. Behöver en paus i staden där jag kan se klart. Kommer nog få lite annat perspektiv. Så jag lägger bloggen åt sidan nu. Kommer tillbaka när jag fått mer inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0