28 juni 2011

Madelene, Hanna och Sara kom hit och vi satt på min altan och åt pizza, pratade och skrattade. Åkte till Borydsjön för lite bad och sedan åkte vi hem till mig igen och satte upp tälten. Bra födelsedag med andra ord. Inte så bra början på denna dagen dock, då dom jävla(!) byggarbetarna började jobba vid 7 någon gång så hela marken skakade och det lät som jorden skulle gå sönder. Jävligt onödigt att bygga hus mitt emot oss, arg varg. Frukost på altanen och mycket tjöt om vad som skulle hända under dagen. Bl.a. skulle vi åka till Trollhättan och äta lunch, bada osv. Hände väll inte så mycket med dom planerna. Hanna och Sara åkte hem medans jag och Madelene slappade i vardagsrummet och kollade på Eclipse. Helt okej det med. Ska ta mig en dusch strax och sedan gå igenom olika jobb i veckan. Trevligt osv. (kul inlägg med inga bilder men det är sånt som händer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0