27 juni 2011

Har knappt kunnat sova på hela natten då jag varit vaken, somnat 10-15 minuter och sedan vaknat igen. Skulle tro att klockan var 06:30 då mamma och Anna kom in och sjung, gav mig frukost på sängen och presenter. Helt okej att vakna då faktiskt! Var så trött så kunde ju inte äta hehe, så jag somnade om och åt sedan. Nu ska jag duscha och fixa mig lite och sedan vid tvåtiden kommer mina älskade vänner hit och firar. Är så glad!!!! :D

Enda anledningen till att jag slänger upp den här bilden är för att den togs på en av mina tidigare födelsedagar. Har ingen aning om hur mycket jag fyllde men men! Haha herregud, ser ut som en ailien eller något åt de hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0