24 - Mitt rum

Skulle jag ha glömt bort detta? Nejdå, inte alls... Nu kör vi igen!

För bara någon månadsen var mitt rum svart, grått/silvrigt och lila. Det var slitet men jag trivdes hyfsat bra ändå. Jag är en sån människa som vill ändra på saker hela tiden, så fastän att jag trivdes i mitt slitna lilla rum så ville jag ändra om helt och hållet. Resultat blev att vi målade hela rummet vitt, la nytt golv, slängde ut lite grejer, köpte ny garderob osv. Nu är mitt rum vitt/rosa/silvrigt och jag trivs helt okej. Det finns fortfarande lite grejer som behövs ändras och fixas till men annars så. Mitt rum är väldigt stökigt just nu så jag har ingen ork att städa och sedan ta kort, så de får jag fixa en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0