När Du Har Allt Att Förlora Men Satsar Ändå

Vad har jag haft för mig de senaste då? Jag och Madelene åkte som sagt till Stockholm och hade de grymt skoj. Ser allting från ett annat perspektiv därifrån, kanske för att problemen är ca 3 timmar bort eller så är de så att Stockholm faktiskt får mig att må bättre. Gissar på att de är en blandning. Hur som helst så mådde jag prima när jag vandrade runt där på Stockholms alla gator och när jag kom hem var jag fortfarande glad. Packade om min väska lite fort för att sedan gå och lägga mig och morgonen efter tillbringa fem timmar i bilen ner till Skåne. Jag var glad. Myste lite med my second family och hade det väldigt trevligt. Lite jobbigt att säga hejdå men sedan satte jag mig på tåget mot Malmö och där inne bytte jag till ett tåg mot Göteborg. Var sådär grymt nervös eftersom de hände lite jobbiga grejer sist jag åkte tåg själv men de gick finfint! Mötte Elvira och Sara på Nils.E-terminalen och sedan kom även Lovisa så jodå. Kom hem, pratade med Sarisan i telefonen och packade ännu en gång om väskan. Åkte upp till kullen och hela kvällen har jag pussat på Siri och myst med henne och min fina mormor i tv-soffan. Dreglade sådär ganska mycket till The Killing (läs: Joel Kinnaman) och nu har jag suttit här en stund och vart allmänt seg. Allt rullar på och allt är bra. I helgen kommer jag för de mesta knalla runt i Trollhättan. Fallens dagar med mina underbara så jodå! Vi hörs när vi hörs helt enkelt, nu ska jag krypa ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0