Bildbomb + update

Hejsan hoppsan lillebror :)
Har haft en galen bra kväll med Elin, Ida & Anna! Vi gjorde tacos, kollade på melodifestivalen, sjöng singstar, skrattade och massa annat skoj. Förresten gick ju helt fel låtar vidare!!  Loreen & Anniela borde gått till finalen medans Brolle och Sanna borde gått till andra chansen. Åh vad arga vi var när det inte blev som vi ville.. haha ;)

Bilder från kvällen:

Systrarna som inte vill vara med på kort.. hm

Elin hade fixat ''välkomstdrinkar''. Vi skrattade lite åt den stora melonbiten ;)

Anna

vi laddade upp inför melodifestivalen med dricka, chips, skruvar, choklad och popcorn. (Anna råkade dock bränna popcornen så det var ingen som åt dom.. hahaha)

Ida och Elin

Singstar! :D

Anna och Elin kör gärnet medans Ida kollar på ;)

Sedan övergav tjejerna mig med att springa runt i källaren och fåna sig. Jag satt kvar i soffan och kollade lite halvt på någon tråkig film.. förstog inte riktigt vad den handlade om så jag lyssnade mest på Elin som sprang runt och skrek ''Idaaaa? Vart är du???? Hallå, vart är hon???!!!''

Och just nu har jag precis kommit hem och är riktigt trött och sliten.. vilket också syns tydligt på bilden. Nu ska jag hoppa i säng för i morgon blir det att gå upp tidigt! Den religiösa sidan ropar efter mig.. Haha nä men, jag måste gå till kyrkan. Suck.
Hoppas ni har haft en riktigt grym lördagkväll! ;)
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0