Plugg, plugg & ännu mera plugg

Tänkte bara visa er vad det är jag kommer göra denna lördag.. om ni inte fattat att det är mycket alltså.




24 sidor i fysiken, 12 sidor i SO:n, tyskaglosor + text, hemkunskapshäfte på 6 sidor, idrottshäfte på 4 sidor & sist (men absolut inte minst) ska jag läsa Breaking Dawn på engelska och skriva bokrecension på den. Som tur är har jag redan läst den så jag vet ju vad den handlar om, men måste ändå läsa den igen så jag får men allting.
Suck.. Så ja, detta kommer väll jag sitta med hela lördagen. Har egentligen matte också, men den glömde jag i skåpet. Nej, nu får jag sätta fart.
Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Alex :)

Verkar kul XD

2011-02-06 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0