Några undrar var jag har tagit vägen. Det undrar jag med.

Sitter nyduschad i min säng och ska plugga glosor.. Det går sådär.

Visst ser jag grym ut? ''Fan, du kan ju. Varför pluggar du för?'' tänker ni då. Jag har fuskat. Jag kan egentligen nästan ingen glosa alls. Riktigt segt med tanke på att jag ska kunna dom tills i morgon.

Jag och Erik hade en rolig konservation förut. Eller egentligen var den inte så rolig, men jag antar att nästan vad som helst kan få mig att skratta lite just nu.
Erik: Fan ska du dö av en bok eller? Ska läsa för dig och tråka ut dig så du dör ._.
Jag: ha?
Erik: ja! Ska tråka ut dig till döds för du skrattar åt att jag har ont ._.
Jag: vad har det med en bok och göra?
Erik: för vissa böcker är tråkiga?
Jag: asså vad snackar du om?
Erik: att jag ska läsa en bok för dig, som är så jävla tråkig!
Jag: vart fick du den jävla boken ifrån?????
Erik: vet inte ._.
Jag: du är knepig..
end of discussion.

Nu ska jag försöka få in dom jäkla glosorna i huvudet så fort som möjligt så jag kan sova sedan.
Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: sarah

åååh, hahaha glosboken :D <3

sitter med den också just nu, superbra ju!

2011-02-11 @ 06:58:55
URL: http://saraholofssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0