Me and my drum

Vad jag tycker om att åka i en varm bil full med människor på en krokig väg? Usch säger jag bara. Blev ju inte bättre av att vi åkte färga heller.. jag som hatar båtar. Jaja, när jag kom hem väntade det en mycket god grekisk sallad och bullar. Mums! :)
Sitter här och känner mig allmänt lökig med ett bultande huvud och ett blått knä. Vad som hände med det? Jo, jag blev trött på att springa runt på marken på planen och valde i stället att flyga vilket resluterade i att jag landade på knät. Mm, exakt så var det. Ungefär. Borde egentligen sätta fart med pluggningen men har ingen lust.
En jäkla vecka kvar bara (full med inlämningar och prov..) sedan är det lov och jag drar till Danmark!!!!!
Nä, nu ska jag släpa mig ner för trappan och vara lite social med allt folk som sitter där nere.
Hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0