Ladies night

Kollade igenom gamla blogginlägg och såg att jag visst lovat bilder från tjejkvällen hos Lollo någon gång i december. Efterbliven som jag är får jag väll ta och lägga in lite nu då.

(Bra bildkvalité..) Linnea och Jessica

Sara och Maddison

(Haha fint) Jag och min fina Amanda

Hahaha hittade denna bland alla bilder och tänkte typ ''eeeeh..wtf?!''. Var nog inne i mina egna tankar när denna bilden togs haha!

Mina fina tjejer! Amanda och Sara

Maddison och Jessica

Fina Linnea

Jag och Sara

Linnea, Jag, Lollo, Sara & Amanda

Hade en mycket bra kväll med mina fina tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Men gaaah, fan vad fula bilder på mig !!! ;o

<3

2011-02-28 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0