Kvällsfunderingar

Känner mig jäkligt kreativ såhär tio i tolv och en stor tyngd har lyft ifrån mig när jag beslutade mig för att strunta i kyrkan i morgon. Kreativ säger jag och börjar babbla om kyrkan. Nä, men kreativ alltså. Vill fota. Fota, fota, fota. Allting sover nu på kvällen. Alla utom jag. Nästan så känns det. I morgon ska jag vakna sent och såsa hela dagen. Ljög lite där, försökte lura hjärnan lite. Ska träna. Inte alls taggad men får väll ta och bita ihop. ''Utvecklingkurva'' kallar dom det tydligen, när man går från sådär till bra. Jaha ja, får väll ta och fortsätta att kämpa då. Som vanligt vill min fot inte riktigt ge med sig så jag har haltat runt hela kvällen men jag överlever ju, så inte finns det någonting att klaga på. Någon som man däremot kan klaga på är båtar. Hav. Inte riktigt min grej det där, förstår inte riktigt folk som faktiskt gillar det. Fiskar. Jaha ja. Tills igår kväll har jag trott att Henån var en fisk, men det var det ju tydligen inte. En stad? Vem döper en stad till Henån? Det låter ju som en fisk. Suck. Är trött och klagar för mycket känner jag. Längtar efter min sköna säng men tanken på att när jag vaknar är det Söndag. Fast det är det ju om 10 minuter ändå, så kanske ska man sova ändå. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0