Knasiga tjejer mellan bokhyllorna

Har haft en riktigt rolig dag med mina fina tjejer med mycket skratt, prat, allvar & tårar. Som tur är säger dom alltid saker som får en att må bättre när man sitter där bland allt damm och gråter. Dom är så fina!!
Hade med mig min kamera för att kunna visa er hur knasiga vi är men inte förrän det att jag kommer hem insér jag att jag inte kommer kunna lägga in bilderna eftersom att datorn fortfarande är sönder.. så dom bilderna kommer någon annan dag! ;)
Efter biblioteket (eller bubbloteket som Hanna så sött sa omedvetet) drog vi oss mot Sibylla där vi köpte oss pommes. Mycket gott! :D Och nu sitter jag här och ska plugga ännu mer på hemkunskapen.. det blev ju inte så mycket plugg på biblioteket eftersom att vi hade så mycket att prata om (haha ovanligt..) så jag får ta igen allting nu på kvällen. Som tur är kom Madde med några bra tips som jag ska använda mig av så det kommer säkert gå super! :D

Jag, Sara & Hanna tog lite bilder innan vi gick och mötte Madde, men vi var så stressade så jag hann aldrig slänga upp dom, så jag gör det nu i stället! ;)



Haha herregud.. jag ser ut som en ekorre menmen ;)

Kommentarer
Postat av: sara

älskar dig!! <3<3

2011-02-23 @ 09:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0