Har för mycket bollar i huvudet (handboll, fotboll, huvudvärk..)

Ligger nerbäddad i soffan med feber, huvudvärk & magont. Inte de minsta trevligt och har inget annat för mig så kunde lika gärna skriva läget typ. Har börjat fundera på en design, vet ungefär hur jag vill ha den. Hanna och jag ska ta bilder någon dag så då ska jag förmodligen börja pilla på den. Jaja..annars då? Nä. Sverige kom väll typ 4:a i handbollen? Jag orkade faktiskt inte bry mig så mycket eftersom att Kim inte kunde spela. Carlén var ju med, men kändes onödigt att kolla ändå. Kim är snyggast. Haha, det lät fjolligt. Vi hade cup i Söndags, det gick riktigt bra. Förlorade i finalen med straffar. Surt. På Söndag är det match utomhus. Hoppas jag hinner bli frisk tills dess. Fotboll är nice. Jag tror mitt huvud kommer sprängas snart. Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0