För feg för att kolla, för nyfiken för att blunda

Jag har en hatkärlek till skräckfilmer och sånna här andra saker som Wallander, Beck, Morden i Midsomer osv. Jag hatar dom. Jag sitter mer inrullad i en filt än att kolla på filmen. Jag tycker det är skit äckligt, haha. Vilket också mina vänner (speciellt Sara och Madde) brukar skämta om. Men samtidigt som jag verkligen hatar dom, så kan jag inte sluta titta. Jag tvingar mig själv att kolla klart även om det känns som jag ska dö. Hatkärlek, alltså. Var det någon som kollade på Wallander? Dom som sett filmen vet att en kille putts ner i ett hål och täcks över med cement. Jag klarade inte av att kolla på det, hm. Tur för mig att han fick komma upp i stället för att dö. Hade han dött hade jag förmodligen också gjort det, haha ja så är det. Nu är jag riktigt trött så ska alldeles strax gå och lägga mig i sängen. Är jäkligt sugen på att se någon film också men får se hur det blir med det. Är så trött så det känns som jag skulle kunna sova i 100 år, men förmodligen kommer jag vakna vid 9 i morgon ändå.
Tänkte lägga in en läskig bild för att ''fullborda'' inlägget, men bilden jag tänkte lägga ut var för hemsk så jag vågar inte riktigt lägga ut den..haha
Hoppas ni har haft en fin söndagskväll♥


Kommentarer
Postat av: sara

ska du vara med han idag eller? =)

2011-02-14 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0