Fin kväll med fint folk

Har haft en mycket trevlig lördagkväll med mamma, Anna, Ullrika, Madde, Ellen & Alex :)
Först en mycket god middag och sen en kväll full med tjöt, melodifestivalen, skratt & wii.
Har precis packat klart min fotbollsväska inför i morgon så jag slipper göra det i morgonbitti, Eva & Elin kommer hit och hämtar upp mig och Anna vid 09:30 i morgon så då är det bara att vara klar.. suck. Hatar att gå upp tidigt menmen får väll stå ut för det är ju trots allt för fotbollen jag går upp ;) Är riktigt taggad faktiskt så hoppas jag är det i morgon med! :D
Näe, funderar på om jag ska sätta på någon film.. hm.



Hoppas ni har/haft en lika bra kväll som jag har haft.
Hörs i morgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0