Det går bra nu, kompis

Hej på er!
Usch vad jag är dålig. På allting, egentligen. Gjorde inte speciellt mycket bra grejer i skolan. Klagade mig egentligen igenom hela dagen på grund av min jäkla mensvärk. Trodde jag skulle dö. Hanna gick med mig hem efter skolan och jag var på jätte spralligt humör så jag tog på mig mina gamla converse och drog på mig skinnjackan sedan cyklade vi fram till Boströms. Hanna var på gulligt humör och köpte choklad i mängder (dels för att hon var sugen och dels för att jag hade sån mensvärk sa hon). Sen cyklade vi hem till mig igen och satte oss vid tv:n med Olivia och Anna (och chokladen, hehe). Vi kollade på Jerry Springer ett tag sedan åkte Hanna till badhuset för att få massage. Jag var lagom avundsjuk, så har bestämt mig för att nästa gång är det min tur! :)
Försökte få ork till att plugga men satte mig i stället vid datorn.. Hm, inte så smart. Har alltså suttit fast här i några timmar tills mamma kom hem med tabletter till mig. Gud vad skönt att den jäkla mensvärken äntligen är borta säger jag bara!!

Förresten åker jag till Stockholm i 2 veckor någon gång i Mars. Ska praoa där, är riktigt glad!! Håller på att spara pengar så jag kan shoppa en massa också :) Lycklig tjej haha!
Nu väntar en snabb dusch för min del, sedan ska jag försöka hinna plugga lite innan House börjar.

Bjuder på denna ursöta bild på mig och Dansken haha.. Typiskt oss att sitta och ta kort.

Nä, hörs i kväll om jag hinner annars i morgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

vad kul att du ska till stckholm :) men kommer såklart sakna dig<3

2011-02-09 @ 14:09:28
Postat av: spöket laban

1. vi (hoppas jag :D) ska dit i april, inte mars ;)

2. nu är du med hanna igen, utan att fråga mig eller sara för den delen också? rätt tråkigt att ni är med varandra hela tiden utan oss. också när vi inte gjort något på typ 100 år? :o

3. typiskt er att ta kort? du som aldrig vill ta kort? ...



ps. ring mig sen<3<3<3

2011-02-09 @ 16:38:53
Postat av: sara

haha ni som inte skulle käka sötsaker! :)

och du vill ju aldrig ta kort ;o

<3

2011-02-11 @ 14:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0