You make me wanna


Tjabba. Här ovan ser ni en bild som togs 2008 om jag inte minns fel. Jag var i Trollhättan och väldigt väldigt skrattig och glad. Var även fjortis så var tvungen att hålla för munnen när jag skrattade. Den andra armen vet jag inte vad den gör uppe, fick väl något ryck eller så.

Hur som helst så är jag så glad så jag skulle förmodligen kunna skratta så mycket nu igen. Är dock väldigt trött så tror inte jag orkar. Så jag får helt enkelt sitta här och skratta inombords bara. Det funkar ju också menar jag.

Varför är jag så glad då, undrar ni. Jo det ska jag tala om, idag har jag hunnit med mycket. Som jag nämnt förut så har jag haft ansiktsmask, varit hos tandläkaren och läst i boken. Jag har även duschat, rakat benen och jobbat matte. Sex sidor om vi ska vara exakta. I boken har jag läst tre eller fyra kapitel. Hur bra är jag inte då? Väldigt. Efter många ''JAG HATAR MATTE'' skrik och utbrott så klarade jag det. Visst är ni lite stolta över mig? Ja det är ni.

I kväll kommer jag underhålla mig med att spela bingolotto med la familia (Ullrika och Bendji inräknade) och Madde och Ellen. Kommer bli trevligt och sånt. Jag kommer vinna några miljoner så ja, det är ju nice alltså. Hoppas ni får en trevligt kväll snygga ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0