Ännu en lista osv


1. Tre namn jag lyssnar till: öööhh.. Ebba?

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Det var en klurig fråga du.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Listan kan göras väldigt lång om man säger så.

4. Detta är jag rädd för: mörker, demoner/andar, skräckfilmer, ensamhet, spindlar, ormar osv.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, lycka och pengar.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Eeehh.. vad för saker? Till exempel bli osynlig är ju ganska svårt menar jag, men det kanske inte är sånna saker ni vill veta?

7. Detta tycker jag om att göra: Hänga med mina fina vänner, pussas, kramas, sola, bada, festa, lyssna på musik osv!

8. Detta vill jag göra just nu: Sova haha

9. Bästa känslan: lycka

10. Värsta känslan: när man känner sig sådär tom, ensam och trasig.

11. Är jag kär just nu?: kär och kär.. nej det kan jag väl inte påstå.

12. Jag vill ha barn?: Jaaaa, vill ha en liten son som ska heta Maximilian!!!! Men han lille får nog vänta ett par år med att komma hehe.

13. Jag vill gifta mig: Jo de vill jag allt.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa bungyjump/fallskärm, vara sådär förälskad så att ingenting annat spelar någon roll, besöka Paris, New York, Hollywood & Miami och lite mer trevliga grejer! Hehe :)

15. Min käraste ägodel: Om människor räknas som ägodelar så är det min familj, släkt och vänner. Annars typ min mobil eller säng hehe

16. Något jag vill ha i present: En Macbook Air :D

17. Detta har jag på mig just nu: trosor och t-shirt

18. Favoritkläder: Jeans!

19. Favoritdjur: hund, häst och grisar.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: bra fråga alltså.

21. Favoritlåt just nu: Maskinen - Krossa alla fönster, Norlie & KKV - När jag går ner och Alexandra Stan - Get back (Asap) är några!

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: dom tråkigaste (och därmed VÄRSTA) är väl idrott, slöjd och matte. Det roligaste? Eeehhh.. svenska kanske? engelska?

23. Stjärntecken: kräfta

24. En bok jag älskar: TTS-serien

25. En film jag älskar: Djävulen bär prada, TTS-serien och Sex and the city filmerna!

26. Tv-program jag gillar: Finns ju en bunt sånna alltså.

27. Favoritdoft: Ingen aning

28. Detta äter jag gärna: Caesarsallad!

29. Dricker helst: cola

30. Favoritgodis: choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Åååh finns så många ställen jag skulle vilja åka till.

32. Färg på mina ögon: blå/grå

33. Min längd: 1.78 tror jag?

34. Jag tror på: kärleken

35. Jag spelar: dum. (heheheh ne skoja ba) ;)

36. Person jag beundrar: min mormor och mamma

37. Så här bor jag: i ett hus.. eller va?

38. Det här gör jag inne på datorn: läser bloggar, bloggar själv, kollar facebook, lyssnar på musik & kollar på massa sidor som t.ex. style by tyra, nelly, gina tricot ah you get it.

39. Det här tänder mig: fina killar som vågar visa sin personlighet och inte är rädda för att gråta

40. Det här gör mig avtänd: idioter

41. Favoritfärg: svart, vit, glitter

42. Favoritcitat: haha pratade med bästis för någon dag sen och sa att mitt nya motto skulle bli ''Gråt en flod, bygg en bro och gå över den.'' så det får väl bli den dårå!

43. En hemlighet jag vet: HEMLIGhet var det ja.

44. Bästa present jag fått: ingen aning

45. Senast köpta skiva: köper inte skivor längre, det är 2011 lixoooom.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ingenting tyvärr

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: allt.

48. Udda förmåga/egenskap: haha inte upptäckt någon sådan.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: vettifan

50. Vad lyssnar du på just nu?: timbuktu - kom och håll om mig (haha orka att denna frågan fanns med på ett annat test och jag svarade exakt samma. låter ju som jag är en enformig kärring som lyssnar på samma låt om och om igen.)

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: jag har varit i skolan, ätit pepparkakor, lyssnat på musik, varit sådär pirrig och glad, gråtit och pratat med bästis i telefon

52. Var är dina föräldrar födda?: sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: haha ingen aning du

54. Vilken är din favoritrestaurang?: Pong!!<3

55. När badade du i en pool senast?: minns inte :P

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: jepp

57. Hur många barn vill du ha?: 1 eller 3!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: hårdrock och opra skulle jag tro haha

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: röstar inte

60. Vad har du för TV-kanaler?: massa

61. Har du åkt moped någon gång?: näää aldrig. jo det har jag allt.

62. Har du busringt någon gång?: haha ja

63. Har du fått felparkeringsböter?: nepp!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?: åååh vill!

66. Har du en egen trädgård?: aa den är min, har betalat för den så äger den. eller?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: ingen aning

68. Kan du alla orden i nationalsången?: nej

69. Badkar eller duschkabin?: beror la lite på

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Breaking Dawn pt.1

71. Favoritpizza?: varierar lite alltså

72. Chips eller popcorn?: chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?: rött och rosa/beige

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nej och har inte tänkt testa heller :P

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nepp

76. Apelsin- eller äppeljuice?: äpple

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Ma löv sara barbara, vi käkade pizza! ovanligt? svar nej.

78. Favoritchoklad?: marabou

79. När röstade du senast?: röstar fortfarande inte

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: inte fan vet jag

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: inte jag som person, men med världens finaste fotbollslag

82. Är du bra på matlagning?: ibland så!

83. Klarar du att tanka själv?: nej :P

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?: nej men har allt funderat på det några gånger! haha

85. Pepsi eller Coca Cola?: coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nix

87. Vad var det senaste du handlade?: solariumtid haha

88. Har du kräkts offentligt?: ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: hitta the one

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: yes

91. Har du ringt något betalnummer?: ööh vene?

92. Kan man vara vän med sitt ex?: ja det kan man.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Madde skulle jag tro

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: haha nej, flint typ

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: ingen aning

96. Vad har du i din väska?: mobil, nycklar, tamponger, bindor, rollon, parfym, headset, läppsyl, hårspray och lite mer smågrejer

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: njae

98. Vad är du tacksam för idag?: mina vänner, min familj och min släkt

99. Var hittade du den här listan?: på en blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: dom som har tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0