Rubrik #2

Jag vet att min blogg suget för tillfället men jag hinner lixom inte göra någonting åt det nu. Har inga bilder att visa er eller någonting. Trodde jag höll på att bli frisk då jag till och med kunde äta förut utan att vilja spy upp mina tarmar (fräscht jag vet) men icke. Nu ligger jag här igen och mår så dåligt att hela kroppen vrider sig. Har sån hjärtesorg också då jag sett fram emot denna dagen hela veckan, i stället för att vara så nära honom att jag hade kunnat röra vid hans vackra ansikte så fick jag i stället ligga nerbäddad. Inte det minsta kul. Tur att min fina Madelene kom hit så jag i alla fall fick skrattat lite. Hade tänkt sova nu och hoppas på att jag mår lite bättre. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0