Long time no see

Har inte riktigt hunnit med varken datorn eller mobilen nu det senaste. Igår var jag i Trollhättan för att fira julafton nummer två med andra halvan av släkten. Det var mycket trevligt men är nu gött trött på julmat. Åkte sedan hem till Madelene där hon och Alexander väntade, vi låg och kollade på Sex and the city hela kvällen och sedan stensomnade vi alla tre.

I morse tog jag och Madde bussen till Trollhättan för att kika lite på mellandagsrean. Fick med mig lite smått och gott, dock ingenting från rean. Hittar aldrig någonting där så är inte ens förvånad. Nu i kväll har jag varit redig och städat rummet, änna på tiden om man säger så. Har även hunnit spela lite på vårat nyinköpta Xbox, fattade inte riktigt grejen alltså..

Lång tid till nästan ingenting, lär ju bli längre då jag fortfarande har saker att säga. Om allt går enligt planerna så kommer jag åka upp till Trollhättan i morgon igen, vill spy av bara tanken men vad gör man inte? Får väll trösta mig med en latte. Även på torsdag har jag en trollhättetripp inplanerad, med ingen mindre än min kära Sara. Har inte träffat henne sen i onsdags så det kommer bli hur mysigt som helst!

Finns egentligen en miljon mer saker att berätta men känner att det hade blivit alldeles för långt. Ska i stället lägga mig i min renbäddade säng och sova ett par timmar.

Bjuder på en bild på mig och min kära kusin, lite halvt snygga (och skeva) på kvällskvisten någon gång.


Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Jag saknar dig med!!!!!!!! Tycker jag verkligen, och att den ska ske inom kort med, så jag slipper få psykbryt!! <3

2011-12-27 @ 12:08:16
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0