Listad.

WHO?
Vem är i rummet med dig: ingen för tillfället 
Vem fick du sms av senast: mattias
Vem tänker du på nu: ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med: mormor om jag minns rätt
Vems hus var du i senast: mitt
Vem önskar du att du var med nu: trivs rätt bra med att vara ensam just nu alltså
Vem är din favorit släktning: alla!
Vem i din skola går dig mest på nerverna: finns en hel bunt

WHERE?
Vart är din telefon: i sängen
Vart är din mamma: där nere
Vart är din pappa: där nere
Vart sover du: i min säng
Vart handlar du mest: H&M, gina tricot, monki, bik bok osv
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: fick den av min underbara morfar
Vart åkte du senast med bil: hem
Vart i ditt rum är du: vid skrivbordet
WHAT?
Vad åt du senast: clementin
Vad drack du senast: vatten
Vad är de för färg på dina byxor: har inga byxor nu haha
Vad är den närmaste saken som är blå: mitt skal till mobilen
Vad gillar du mest med skolan: att träffa mina vänner
Vad är din favorit färg: svart/vit/glitter
Vad är din favorit hemsida: ingen aning
Vad är ditt favorit sko-märke: converse
Vad hör du just nu?: timbuktu - kom och håll om mig
Vilken film såg du senast: irene huss
WHY?
Varför går du i skolan: för att jag vill få en bra utbildning
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? för att dom känner för det kanske. ne men inte fan vet jag
WHEN?
När är din födelsedag: 27 juni
När köpte du senast nya byxor: någon vecka sen
När var senaste gången du tände ett ljus: haha längesen
När var du senast i skolan: torsdags
När träffade du din pappa: några minuter sedan
När duschade du senast: för en timma sen kanske
HAVE YOU EVER
Sovit i en annan säng: ja
Sovit naken: ja
Kört över hastighets gränsen: har ingen bil haha
Målat om ditt rum: ajjemen
Dansat framför en spegel: ja
Fått hicka: ja
Dumpat någon: dumpat och dumpat, jo men de har jag
Stulit pengar ifrån en kompis: aldrig.
Varit i slagsmål: yes
Smugit ur ditt hus: haha ja när jag var mindre ;p
Haft känslor för någon som inte haft det för dej: ja
Blivit arresterad: nix
Varit förälskad i en granne: haha ne
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: japp
Hånglat med en främling: yes
Struntat i skolan för att göra något roligare: ja
Sovit i en säng med någon av samma kön: ja
sett någon dö: nej
Varit i ett plan: ja
Kysst en bild: haha ja
Sovit till 3: ja
Älskar eller saknar du någon just nu: både och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0