Hela världen är så underbar, om man är korkad, dum och glad.






Pics: Min fina Sara // Saras hamburgetallrik // Min caesarsallad // Världens godaste dryck // Jonatan

Hade en mysig dag i Trollhättan med mitt hjärta, fick med mig lite nya saker så nu lider plånboken lite men så får det vara. När vi kom hem drog vi ut nästan med en gång med våra fina vänner Jonatan och Cim. I slutet kom även min älskade Lollo så allt var finfint. Sedan frös jag nästan fast i bänken jag satt på så då kändes det som om att det var dags att dra sig hemåt. Har kollat på några avsnitt av OC och trippat runt i mina nya skor för att gå in dom lite. Ska upp tidigt i morgon så ska strax lägga mig i sängen. Hoppas ni har haft en fin dag, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Ebba fy dig för bilden där uppe. Tack för dagen finaste. love you.

2011-12-27 @ 23:49:25
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0