2011-12-17


♥♥♥

Dålig uppdatering or what, har lixom inte hunnit med datorn idag. Har haft fullt upp hela dagen med att passa två hundar och två väldigt jobbiga (men söta) kusiner. Är gött slut i huvudet nu så tänkte bara skriva lite snabbt. Nu är jag och Anna ensamma in tha big house men de är helt ok ändå, vi har våra två kärlekar här som vaktar oss mot alla tjuvar hehe. Dom har även sovit i sängen med oss i natt, ååh gulligull. Ska nu kolla på Så mycket bättre och sedan någon film som jag redan sett men den är bra så det är helt okej lixom.

Nu vet ni läget lite, i morgon kommer också vara stressigt men kan dock inte skriva varför då de är lite hemligheter på gång. Får helt enkelt berätta i morgon kväll, nu ska jag göra Anna och hundarna sällskap i soffan. Puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: hehehe nu va du väl allt bra rolig vaaa? Svaret på den frågan blir nej, även om du har rätt när du pratar gott om våra blickar. För dom är väl allt för underbara. Inte sant? You just did you biggest missstake like evvvvaaah, hade du sagt det lite tidigare hade jag kommit på dirr dorren och ätit upp allt så att inte du fick något själv!!!!! Stryk ska du få, lilla skitunge <3333

2011-12-18 @ 00:50:12
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0