2011-12-03


Har börjat detta inlägget på flera olika sätt och skrivit flera olika meningar men sedan suddat ut allting. Har ingen inspiration alls och är fortfarande lite skakad efter alla mardrömmar som hemsökt mig i natt. Vet inte om det finns så mycket mer att säga, vet inte vad ni vill läsa om. I alla fall så ska jag och min älskade fina mamma ha en mysdag tillsammans, vi ska baka pepparkaks cake balls och annat trevligt. Ska även plugga som satan så ja, det är ungefär hur min dag kommer se ut.
Hoppas ni har en fin dag♥

Kommentarer
Postat av: sara

sv: 1.Ja nyår kommer bli asnice!!!!!

2.Du och jag, jag och du<3

3.Ebba du är snygg!!!!!!

4. Haha det var nice :D

Puuuuuss på dig ebba<3

2011-12-03 @ 12:29:49
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0