Stora tankar i lilla berg- och dalbanan










Bilder: weheartit
Internets hjärta heter weheartit. 100% inspiration samlat på ett och samma ställe. Vet inte hur många gånger jag suttit och dreglat framför alla dessa bilder som virvlar omkring där. För att det ska gå en röd tråd genom bilderna och texten får jag väl ta och förklara mig lite. Jag är svag för killar med tatueringar och killar som röker. Dock måste killarna vara snygga, annars blir själva grejen bara tramsig. Min drömkille är alltså täckt med tatueringar och han röker sådär snyggt som bara vissa klarar av. Själv har jag suttit och funderat på hur mina tatueringar ska se ut. Kan knappt vänta tills dagen då jag fyller 18 och faktiskt kan tatuera mig. Jag är tramsig. Vem blir knäsvag av bad boys som röker och är täcka med tatueringar lixom? Jag blir. Knäsvag gånger 100. Åh så vackert.

Annars då? Jag och Hanna har slappat hela dagen tills det att klockan blev 15:30, då slängde vi oss iväg till Hjärtum och spelade match. 3-2 tills oss blev resultatet. Glada tjejer.
Sådär ovanligt långt inlägg såhär på kvällen, min inspiration flödar. Nästan så att jag skulle kunna hoppa ut genom fönstret utan att falla. Min inspiration skulle ge mig vingar. Och jag skulle flyga över alla världens land och hitta den perfekte killen med tatueringar som står lutad mot någon rostig gammal bil med en cigarett i ena mungipan. Och hans brunsvarta hår skulle vara rufsigt med små lockar i nacken. Och hans mörka ögon skulle tränga igenom min kropp och smälta mig ända in till benmärgen.
Smoking hot.
Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Aleex :D

Näst sista bilden e fett snygg :D<3

2011-08-29 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0