Och vid tomhetens botten står vi på toppen


Har haft en mysig sista dag på sommarlovet. Jag och Lollo tog oss en snabb tripp till Trollhättan där det enda jag köpte till mig själv var en Vanilla Latte. Hur gott som helst. Klockan fem hade vi mött upp Elin och slagit oss ner på läktaren uppe vid Ekarosen, damlaget skulle nämligen spela match och eftersom flera från vårat lag var på plats för att spela så var vi där för att heja. Vinst blev det till kära Edet så alla var glada och nöjda. Hanna följde med mig hem och nu har vi fixat lite saker inför morgondagen, alldeles strax ska vi krypa ner under täcket och prata tjejsnack hela natten lång.

Kommentarer
Postat av: lollz

Tack för dagen babe! Och ja måste prata med dej imorrn/sen! love yoooou!

2011-08-22 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0