Och jag gråter inga floder



Nu är jag minsann en nia. Kvart över sex ringde väckarklockan och väckte mig och Hanna i morse. Klockan 9 började vi och innan de hann vi med att sminka oss, möta upp Elin och Klangh, köpa tuggummi, möta Malin och Sara och ta första steget in i skolan. Här ovanför ser ni några bilder från min första dag. De två översta är på mig och Sarisan som (som vanligt) fjantar oss. På de två understa hittar ni mig och Hannisen mitt i ett skrattanfall och jag som tar egobilder, jo men visst vart jag seriös när den bilden knäpptes. Sedan vek jag mig i ett skrattanfall åt mina kära vänner Sara och Hanna som löjlade sig. Efter skolan var vi fyra tjejer samlade, sedan kom Malin hit. Mys! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. Godnatt underbara ni!

Kommentarer
Postat av: sara

snyggt xd

2011-08-23 @ 14:07:22
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: Aleex :D

Sööööta :D

2011-08-24 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0