Kärlek Är Ett Brev Skickat Tusen Gånger

Ja, kära blogg - nu tar jag en paus och njuter av de sista på sommaren. När hösten kommer ska jag lägga min kära vän Mrs. spontan på hyllan tillsammans med alla dessa shorts och linnen. Fram ur garderoben tar jag i stället rastlöshet, stora halsdukar och varma vantar. När jag sedan fått tummen ur ska jag fixa mig en design och komma tillbaka. Så nu får denna lilla värld som jag så omsorgsfullt skapat stå stilla ett tag medan jag tar farväl av denna ljuva sommar och allt fågelkvitter. Jag ska sitta med mina favorittjejer på en altan någonstans med god dricka och skåla in hösten. Jag ska satsa allt jag har på skolan för jo, jag kan ju bara jag vill. På min lediga tid ska jag hänga med vänner och längta efter sommaren. Jag ska fylla på min kära pojkvän iPhonen med bra musik som jag kommer ha användning för alla dessa lama lektioner. Satsa på skolan var det jo. Jo men det klarar jag. Med musik. Hur som helst, hejdå kära läsare och hejdå kära blogg. Vi hörs när min kropp är fylld av kärlek, värme, musik och fina ord.

Kommentarer
Postat av: sara

sv; ska försöka :) & du får uppdatera ;D<3

2011-08-11 @ 23:30:18
Postat av: sara

glömde att skriva bloggadressen -.- x)<3

2011-08-11 @ 23:30:42
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: sara

sv; du är en snygging :*

2011-08-11 @ 23:58:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0