I need you like a heart needs a beat, but that's nothing new



Efter mitt ''godmorgon-inlägg'' gick jag och la mig i sängen igen och sov fram till klockan sex, åkte då och tränade en mycket efterlängtad träning och känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk i morgon. Men det är sånt man får ta! Har tagit mig en dusch och använt schampot jag köpte igår, så jag skriver i morgon om det funkade eller inte då mitt hår fortfarande är blött. Har smörjt in mig med bodybuttern här ovanför och nu luktar hela jag som en stor chokladpudding, vet inte om det är bra eller dåligt men fräsch känner jag mig ju i alla fall. Nu ska jag måla naglarna med mitt älskade Chanel-nagellack som jag köpte i Stockholm sist jag var där. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0