Har alltid kunnat tappa min skalle till marken








Idag har jag och min kära familj gått upp och ner på Göteborgs gator. Hade för sista gången mina slitna converse på fötterna, nu läggs dom längst bak i garderoben. Men jag är inte ledsen för det! Fick nämligen med mig ett par Palladium hem, har gått och spanat in dessa ett tag och nu äntligen är dom mina! Dom är gräddvita i verkligheten om någon finurlig person undrar över det. Köpte mig en jacka och en senapsgul tröja (alltså är det en annan färg i verkligheten än det ser ut att vara på bilden) från H&M + att jag fifflade ner deras gratistidning i påsen. Från Svea köpte jag mig 2 t-shirtar och på Accent hittade jag den bruna väskan som kommer få följa med mig till skolan var och varannan dag.

Kommentarer
Postat av: Aleex :D

ShopparN ;D

2011-08-20 @ 23:54:09
Postat av: madelene

samma väska som mig nu då :P

2011-08-21 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0