What Are Words?

Är hemma efter en lång eftermiddag/kväll. Åkte med Claudia och hämtade upp Gabbi och vi åkte för att shoppa. På vägen hem körde vi in för att tanka och när vi sedan skulle starta bilen så händer det ingenting. I början skrattade vi mest åt det men när sedan bilen började låta som en skrivmaskin blev vi ganska rädda haha. Efter många om och men kom en kille och hjälpte oss, och jag och Gabbi fick ställa oss ute i blåsten och frysa halvt ihjäl och sedan putta på bilen. För att ladda batteriet skulle vi ta en extrasväng hem vilket resulterade i att vi hamnade i Södertälje och sedan mitt ute på mörka landet, eller spökstaden som vi kallade det. Alla var så rädda så vi satt bokstavligt talat och skrek i bilen. När vi hittat ut ur mörkret svängde vi in på donken och belönde oss med glass haha! Har nog aldrig skrattat så mycket, tårarna verkligen bara rann och mina käkar gör FORTFARANDE ont pga allt skratt. Nu sitter jag och lyssnar på en underbar låt som Gabbi visade oss, och strax ska jag krypa ner i sängen för i morgon väntar en lång arbetsdag. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0