We Were Born And Raised In A Summer Haze












Hemma från en långhelg i Skåne. Har gått långa strandpromenader och drunknat lite i mig själv. Gått utan smink och skrattat åt det jag tyckt varit roligt. Har haft ont i hjärtat för alldeles för mycket (eller för lite) påminde om min andra halva som förra påsken var frisk (och med oss). Har åkt till kåseberga och ätit glass i solen och spanat på folk. Gått inne i Ystad och pratat om vad jag vill ha när jag konfirmeras. Spelat kortspel och gosat med Siri. Spelat fotboll nere på stranden och haft så ont så jag knappt kunnat gå. Lyckad påsk (men med tårar).
Nu sticker jag iväg och spelar match.

Kommentarer
Postat av: sara

Nej vad söt bild på lilla siri! Så gullig <3 och ebba du vet att jag alltid finns. När du tänker på henne och är ledsen så finns jag alltid för dig!

för jag älskar dig<3

2011-04-25 @ 23:22:41
Postat av: lollz

fina bilder, ebbz.

love u <3

2011-04-26 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0