Trött tjej

Känner att jag uppdaterar väldigt bra..not.
Har jobbat stenhårt både igår och idag så i slutet idag kändes det som jag skulle sova vilken sekund som helst. När jag kom hem ville jag egentligen bara sova, men åkte i stället till Skärholmen för att shoppa lite och blir på bättre humör. Åkte dit och såg allt folk och kände att jag inte hade någon lust alls, jag i ett nötskal alltså. Så jag åkte hem igen och stensomnade i min sköna säng och vaknade inte förrän pappa kom hem. Vi käkade en god middag och sedan ville jag så gärna åka tunnelbana så jag gick iväg och åkte en sväng bara för att, haha. Måste ju passa på när jag väl är här ;)
Nu är jag svinigt trött igen så funderar på att gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon. Då är det ännu hårdare jobb som väntar, 28x2 kartonger ska packas upp och sedan är de massa andra grejer som ska fixas. Suck..

Kommentarer
Postat av: sara

redig tjej :)

jag slår dig en pling ikväll innan jag går

till kojs ;<3

2011-04-06 @ 08:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0