Hemmafester och en stulen bil

Ligger i sängen och lyssnar på Veronica Maggio och har de allmänt mysigt. Pappa är iväg och firar Claudia så jag är ensam hela kvällen. Ska strax ta mig en dusch och sen får jag se vad som händer. Funderar på att åka till Gamla Stan och ta mig en mysig promenad. Annars stannar jag nog hemma och käkar lasagn som pappa har köpt till mig haha.

Förresten, det knasiga med min prao är att det är så jobbigt och tråkigt att det nästan blir roligt. Och dagarna är så långa och sega så det nästan går fort. Redan onsdag ju! Vart tar tiden vägen? Idag var jag mest ute och snurrade på vägarna med Anders men ändå! Nä nu ska jag hoppa in i duschen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0