Grått

Ligger i sängen med en fet huvudvärk, skulle egentligen åkt in till gamla stan men får ta det någon annan dag i stället. Nu ska jag sätta på någon film och sedan ska jag sova. Har några sega dagar kvar på jobbet, ungefär när min praktik är slut är även projektet klart så de är ganska bra tajming där haha. För övrigt fick jag lyssna på två tanters prat om tulpaner och fönsterrutor i väntan på bussen, mycket trevligt det. Hade svårt att hålla mig för skratt, lyckades bara nästan. Har haft mig en tankeställare såhär nu på kvällen när Stockholm är grått. Har tittat ur genom fönstret ner på fina Östermalm. Jag hör hemma här, men jag hör hemma hos mina fina vänner också. Som bombar mig med fina sms och roliga telefonsamtal. Jag har fina vänner och nu ska jag sluta tjöta och välja film. Valet står mellan Twilight och Eclipse, kollade på New Moon häromdan. Någon som är förvånad? Nä, trodde väll inte det. Tack och hej säger en trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0